De ionBIZ ticketing module is gericht op flexibiliteit, controle en groei. Met het ticketing systeem ondersteun je de supportafdeling van je organisatie en leid je tevens de activiteiten van de development afdeling in goede banen – en vervolgens in betere banen.
Optimaliseren met een Kanban en SCRUM ticketing systeem
Het ionBIZ ticketingsysteem is een gebruiksvriendelijke ticketing module waarbij processen continu gemonitord en geoptimaliseerd worden. De combinatie van SCRUM workflows en een overzichtelijk Kanban Board resulteert natuurlijkerwijs in verbeterde support en efficiënte afhandeling van tickets. Zoals al onze ERP software voor projectbeheer is ook het ticketing systeem aan te passen aan jouw organisatie.
Ticketingsysteem met gratis klantenportaal
Omdat bij ionprojects de klant centraal staat en wij ervan uit gaan dat voor jouw organisatie de klant ook koning is, stellen wij het klantenportaal gratis ter beschikking. Dit klantenportaal is een virtuele ruimte waar klanten eventuele klachten, bugs, change requests en andere soorten tickets kunnen melden en is onderdeel van het geïntegreerde ticketingsysteem.
Ticket flow en SCRUM best practices
Bepaal de gewenste actiereeks per uitvoerder. Het ticketingsysteem volgt de SCRUM methode waarbij afgeronde taken direct door gecommuniceerd en opgevolgd worden. Combineer ticketing met tijdsplanning software en evalueer inschattingen om best practices in beeld te brengen.
Behoud de controle in een geautomatiseerd ticketingsysteem
Door middel van escalatieregels en Service Level Agreements templates bepaal je werkschema’s alsmede de tijdslimiet binnen welke een helpdeskmedewerker zou moeten reageren. Het ionBIZ ticketing programma stelt je in staat om klant specifiek ticketing te plannen.
Haal het meeste uit Agile Ticketing
Stuur software ontwikkeling in de goede richting. Het ticketingprogramma heeft een ingebouwde backlog waarin je goedgekeurde userstories in de juiste interaties kunt plaatsen. Zorg voor constante optimalisatie door het ticketing systeem te gebruiken om de plannen, uit te voeren, te controleren en aan te passen.
Realtime inzicht in ticketingstatus
Het gebruiksvriendelijke Kanban Board geeft je direct overzicht van de statussen van tickets. Daarnaast kun je in dit systeem voor ticketing alle diverse tickets terugvinden onder To Plan, het planboard waar je tickets snel kunt dispatchen naar een geschikte en beschikbare resources.
Automatiseren in het ticketing programma
Kraakheldere communiatie met de klant? De ticketing portal verbetert én automatiseert het proces van customer intimacy. Via het ticketing systeem verstuur je namelijk automatische e-mails naar de klant en bewaart deze in de historiek.
Maak gebruik van userstories voor ticketing: documenteren en inschatten
Aan de hand van onze ticketing software schat je eenvoudig userstories op basis van uren of punten. Zo heb je altijd vinger aan de pols betreft de werkdruk per developer. Ook kun je userstories documenteren, voorzien van custom beschrijvingen, bijlagen en hyperlinks.
Vereenvoudig de afhandeling van tickets met het ionBIZ ticketing systeem
iobBIZ is een Agile Ticketing Systeem waarmee ticketing efficiënter afgehandeld wordt. Zo verliest jouw business geen tijd maar ook zeker geen kansen. De ticketing module laat je zien waar groeikansen liggen en draagt zo op de lange termijn ook bij aan de gestelde organisatiedoelen. Overzicht, controle en vooruitgang, dat is waar ionBIZ voor staat.
Heb je vragen over onze bedrijfssoftware of ben je benieuwd of wij een specifieke uitdaging voor jouw business kunnen oplossen? Neem contact met ons op. Geen project is te complex en geen uitdaging te groot.